poniedziałek, 3 marca 2014

Metamorfoza

Na początek zacznę od moich eksperymentów z włosami i to jak na przestrzeni paru lat zmieniłam się.

Zaczynając od początku:

Zdjęcie robione w momencie kiedy miałam około 18 lat. To mój naturalny kolor włosów i naturalne loki.


W wieku 19 lat zapragnęłam zmiany i powróciłam do koloru włosów z dzieciństwa.
W blond włosach wytrzymałam około roku czasu.
Przyszedł czas na zmiany w życiu, to i kolor włosów się zmienił.

Następna faza była dość drastyczna. Z blondynki przefarbowałam się najpierw na czekoladowy brąz a później na czarny.

Przyszedł i moment na wyparcie się loków i notoryczne prostowanie włosów, co stosuję do dziś z niewielkimi wyjątkami:D


Kiedy przyszedł kolejny moment w życiu, w którym musiałam podjąć ważne decyzje zdecydowałam się na ścięcie włosów do ramion ( co było i tak nieuniknione ponieważ miałam popalone włosy od prostownicy)

A dziś po tych 7 latach eksperymentów wyglądam tak:





Oczywiście nie byłabym sobą, żeby nie kusiło mnie na jakąś zmianę. W planach mam dekoloryzację czarnego koloru i powrót do koloru brązu na włosach, i może jakieś ombre!. ;)

2 komentarze:

  1. Podziwiam, ale wiesz co byłaś i jesteś śliczna ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, aż się zaczerwieniłam:D

    OdpowiedzUsuń